Creador: Dan Houser.
Empresa: El desenvolupa Rockstar North i el distribueix Rockstar Games.
Gènere: És un videojoc d'aventura-acció.
Accés: S'ha de pagar. El joc costa al voltant dels 70 euros (Com més tard el compres, menys val).
Edat: És per a més de 18 anys (PEGI
Canal: Play Station 3 i Play Station 4, XBOX 360 i XBOX ONE. |
Gràfics: Són molt bons, pareix la realitat. Moltes persones pensen que és el millors de tots els jocs.
Recomanació-opinió: La meua opinió és bona, a mi m'agrada molt, ja que pots jugar també amb altres persones del món. El recomane, però no per a xiquets xicotets perquè no és molt adequat per a ells.
Puntuació: La meua puntuació és un 10. Per a mi és el millor joc, el que passa és que no és per xiquetes/es xicotets.
Descripció-objectiu: Tu ets tres homes, que van fent diferents missions i vas desbloquejant diferents esdeveniments, com comprar roba, tatuar-se... L'objectiu és passar-se totes les missions i guanyar molt de diners, per a comprar cotxes, cases, armes...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada