dimarts, 15 d’abril del 2014

JOC. GRAND THEFT AUTO V (GTA V)

Nom: Grand Theft Auto 5 (GTA 5).

Creador: Dan Houser.

Empresa: El desenvolupa Rockstar North i el distribueix Rockstar Games.

Gènere: És un videojoc d'aventura-acció.

Accés: S'ha de pagar. El joc costa al voltant dels 70 euros (Com més tard el compres, menys val).

Edat: És per a més de 18 anys (PEGI 18)



Canal:
Play Station 3 i Play Station 4, XBOX 360 i XBOX ONE.

Gràfics: Són molt bons, pareix la realitat. Moltes persones pensen que és el millors de tots els jocs.

Recomanació-opinió: La meua opinió és bona, a mi m'agrada molt, ja que pots jugar també amb altres persones del món. El recomane, però no per a xiquets xicotets perquè no és molt adequat per a ells.

Puntuació: La meua puntuació és un 10. Per a mi és el millor joc, el que passa és que no és per xiquetes/es xicotets.

Descripció-objectiu: Tu ets tres homes, que van fent diferents missions i vas desbloquejant diferents esdeveniments, com comprar roba, tatuar-se... L'objectiu és passar-se totes les missions i guanyar molt de diners, per a comprar cotxes, cases, armes...

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada